Blog Post

Poslovni kodeks Udruženja srpskih zanatlija (1911.) 🛠️📜

Poslovni kodeks Udruženja srpskih zanatlija (1911.) 🛠️📜

Fokus na korisnika, kvalitet usluge/proizvoda, rokove, kontinuirano unapređenje, organizaciju i rad na eliminaciji uzroka problema nam još jednom potvrđuje koliko zapravo kaizen/lean predstavlja zdravorazumski pristup i način razmišljanja. Formalni nastanak kaizen/lean pristupa se često vezuje za određene periode i teritorije u bližoj istoriji, ali sa sigurnošću možemo reći da način razmišljanja i i ključni principi sežu daleko u prošlost i glavni su pokretač ljudske rase da teži unapređenjima i razvoju.⚙️

„Ide li ti posao slabo, traži uzroke tome pa ih ukloni, ne svaljuj krivicu na druge i ne zaboravi da je svako svoje sreće kovač.“

Više o tome kako lean i kaizen mogu omogućiti unapređenje poslovanja Vaše kompanije pročitajte u okviru profesionalnih usluga koje QCDS CONSULTING pruža zadovoljnim klijentima.

Related Posts

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *