Blog Post

PERI OPLATE – kaizenom do boljih rezultata

PERI OPLATE – kaizenom do boljih rezultata

PERI Srbija već 20 godina gradi reputaciju pouzdanog partnera među svojim klijentima u građevinskoj industriji. Balans kvaliteta usluge, pouzdanosti i optimalnih rokova isporuke obezbedio je kontinuirani rast od samog osnivanja. Fokus na ljude i procese, kao i važnost neprekidnog unapređenja su ukorenjeni u poslovnoj kulturi ove kompanije i upravo su oni doveli do saradnje sa QCDS CONSULTING-om.

QCDS metodologija bazirana na kaizen i lean pristupima je razvijena dugogodišnjim radom na projektima u industriji i osigurava dolazak do merljivih unapređenja i uključenost zaposlenih u iniciranje i sprovođenje promena kako bi iste ostale održive. Timovi angažovani na projektima u kompaniji PERI pokazali su veliki entuzijazam i predani rad tokom detaljne analize procesa, a stručnost i otvorenost ka promenama su rezultirali sjajnim predlozima za unapređenje.

Kaizen i lean principi su utkani u misiju kompanije PERI: “Gradnju činimo ekonomičnijom, bržom i bezbednijom. Svakodnevno smo orijentisani na pružanje najbolje usluge našim klijentima.”🎯

Iskreno se radujemo saradnji u budućnosti i pružanju podrške na putu ka poslovnoj izvrsnosti.

QCDS kaizen metodologija

Osnovno polje delovanja QCDS Consutinga je unapređenje poslovnih sistema i procesa primenom principa kaizen i lean metodologije poslovanja. Naši klijenti su kompanije iz proizvodnih i uslužnih sektora koje u potpunosti prilagođenim uslugama vodimo kroz kaizen putovanje i promenu poslovne kulture do postizanja boljih rezultata i merljivih ušteda.

Praktično iskustvo koje posedujemo i metodologija koju na projektima koristimo je dala konkretne rezultate u praksi. Naši konsultanti su angažovani više od 150 dana godišnje na projektima u više od 20 industija. Kvalitet usluga koje pružamo je prepoznat kod mnogobrojnih klijenata u Srbiji i regionu.

Quality – Unapredite kvalitet

Ugradnja kvaliteta u procese obezbeđuje stabilan izlaz i proizvode/usluge koji zadovoljavaju zahteve korisnika. Definisanje jasnih zahteva internih i eksternih korisnika i eliminacija varijacija u procesima omogućava plodno tlo za dalja unapređenja. Svi u kompaniji su odgovorni za kvalitet.

Costs – Smanjite troškove

Kontinuiranim pokretanjem PDCA (Plan-Do-Check-Act) ciklusa i rešavanjem hroničnih problema u procesima dolazi se do značajnih ušteda. Fokusiranje na zaposlene i stvaranje rutina za svakodnevnu identifikaciju i eliminisanje rasipanja iz procesa je siguran put ka poslovnoj izvrsnosti.

Delivery – Skratite vreme isporuke

Vreme od prijema informacije od korisnika (internog i eksternog) do isporuke vrednosti je jedan od najvažnijih pokazatelja uspešnosti svakog procesa. Povećanjem fleksibilnosti procesa i stvaranjem nesmetanog toka direkno utičemo na skraćenje vremena isporuke.

Safety – Unapredite bezbednost

Svaki rezultat procesa pada u senku ako je narušen aspekt bezbednosti na radu. Uslovi u kojima zaposleni, kao najvredniji resurs kompanije, obavljaju aktivnosti moraju biti analizirani i iz radnog okruženja eliminisane sve potencijalno hazardne situacije. Bezbednost na prvom mestu!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *